Kadir Topbaş, Twitter üzerinden yaptığı açıklama ile otobüslerde bedava internet kullanımının başlayacağını duyurdu.
12 Kasım 2013 Salı 15:28
Otobüslerde bedava internet dönemi
Kadir Topbaş, Twitter üzerinden yaptığı açıklama ile otobüslerde bedava internet kullanımının başlayacağını duyurdu.
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş'tan İstanbullu'ya müjde; İETT otobüslerine internet geliyor.
OTOBÜSLERDE BEDAVA İNTERNET DÖNEMİ
Topbaş,twitter hesabından otobüslerde bedava internet dönemine geçileceğini duyurdu. Topbaş şöyle yazdı;
Bu habere yorum yapan ilk siz olun!